Bovis Family Greek Groves

Αρχική » BOVIS » ΠΑΛΟ: 23ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΠΑΛΟ: 23ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

Ημερολόγιο

Νοέμβριος 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Δεκ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Στατιστικά

  • 11.176 hits

Kατηγορίες

ΑΡΘΡΑ

ΙΘΩΜΑΤΑΣ ΔΙΑΣ

Advertisements

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

23ο  ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ

ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΊΩΝ

ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

 ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

 Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες-

-Αποτύπωση  θεωρητικών τάσεων

και καινοτόμων πρακτικών σε δύσκολες οικονομικές περιόδους

Αμφιθέατρο « Ν. Πολίτης» της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών  και Πολιτισμικών σπουδών του Πανεπιστημίου  Πελοποννήσου-Καλαμάτα.

Παρασκευή 09 Νοεμβρίου 2012    

 17:00-20:00

 Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012   

 09:00-13:30  &  14:30-19:00

 

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΑΝΤΙΚΩΦΩΤΙΚΗΚΑΙΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΉΟΡΓΑΝΩΣΗ     

(HELLENIC ORGANIZATION OF HEARING SPEECH THERAPY &     COMMUNICATION DISORDERS)

Π.    Α.    Λ.   Ο.

ΑΦΙΕΡΩΜΈΝΟ ΣΤΗ ΜΝΉΜΗ ΤΩΝ

ΑΝΔΡΕΑ ΚΟΚΚΕΒΗ ΚΑΙ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΡΟΣΙΝΗ

Ευγενική χορηγία

 Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών  και Πολιτισμικών σπουδών

του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

Σύλλογος « Οι Φίλοι του Μουσείου Γεωργίου Δροσίνη» Αθήνα

Πληροφορίες  για εγγραφές  στο totalcom@otenet.gr

& κινητό με μήνυμα στο : 6947 126 942

Ινστιτούτο Λογοθεραπευτικής Στήριξης

Κεντρικό: Νοταρά 124-Πάτρα- τηλ. &φαξ 2610 420427

Παράρτημα ΠΑΛΟ: Β. Γεωργίου 7 & Αριστοδήμου –Καλαμάτα

Τηλ. & φαξ: 27210 21277

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ

Έχουμε την τιμή να σας προσκαλέσουμε στο καθιερωμένο ετήσιο συνέδριο μας με θέμα:

«Ειδική Αγωγή και Μαθησιακές Δυσκολίες-

 -Αποτύπωση  θεωρητικών τάσεων και καινοτόμων πρακτικών

σε δύσκολες οικονομικές περιόδους»

Θα χαρούμε πολύ να σας έχουμε πάλι κοντά μας και όλοι μαζί θα βαδίσουμε χέρι – χέρι να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις του μέλλοντος για τα παιδιά με  Μαθησιακές Δυσκολίες.

Με τιμή

Ο Πρόεδρος της  Π.Α.Λ.Ο. & της οργανωτικής επιτροπής του Συνεδρίου

κος Σκαναβής Μίμης

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9-11-2012  

 

ΠΡΩΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ   (17:00-20:00)

«ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ»

 

      1η ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Συντονιστές:   Δροσινού-Κορέα Μαρία,   Χρηστάκης Κώστας

 Δροσινού-Κορέα  Μαρία   και  Μπαρμπαγιάννη Μαργαρίτα

Αντιλήψεις γονέων και εμπειρίες για την πρώιμη παρέμβαση και την ενταξιακή πρακτική της παράλληλης υποστήριξης. 

 Χρηστάκης Κώστας

Εκπαιδευτική ή παιδαγωγική αξιολόγηση και μαθησιακές δυσκολίες.

Θωμοπούλου Βασιλική

 Δημιουργία και λειτουργία της ομάδας γονέων στο πλαίσιο του Ειδικού Σχολείου.

Μαυρίκη – Μπόβη Ουρανία

Η κώφωση στην οικογένεια. Μια μητέρα αφηγείται τις εμπειρίες της

   ΠαναγόπουλοςΓεώργιος

Καλαμάτα: Από το κάστρο ως την παραλία, περιβάλλον και ιστορία.

POSTERS:

Μακρής Γεώργιος

Ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση του συνδρόμου PraderWilli.Δεδομένα από την κλινική παρατήρηση της λογοθεραπευτικής παρέμβασης σε συγκεκριμένο περιστατικό.

Γερμπανά Ειρήνη

Ανάπτυξη Λιστών Διχωτικού Ομιλητικού Τεστ

                                  Διάλειμμα – Καφές   (18:30-19:00)

 

     2η ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Συντονιστές: Σκαναβής Μίμης, Κόρδας Ανδρέας

Μπόβης Στασινός

Η προσωπική μου πορεία μέσα στο χρόνο

Δημητροπούλου Χριστίνα

Πως η ανομοιογένεια  των μαθητών ενός ειδικού σχολείου μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά

Χιώτη Ιακωβίνα

Η εφαρμογή του προγράμματος Teacch στην εργοθεραπευτική αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά με αυτιστική διαταραχή.

Κόρδας Ανδρέας

Ο Θεός της αγάπης απέναντι στον ανθρώπινο πόνο

Σκαναβής Μίμης

Τα άτομα με αναπηρία και ανθρώπινα δικαιώματα στη δύσκολη οικονομική εποχή

Θεοδωράτου Μαρία και Κονταξή Γεωργία

Η αξία της συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης στο παιδί με αναπηρία και την οικογένεια του

Συζήτηση  :Γραπτές ερωτήσεις και προφορικές απαντήσεις

Λήξη πρώτης ημέρας

 

 

ΣΑΒΒΑΤΟ  10-11-2012

 

ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ   (09:00-11:00)

«Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ»

 

           3η ΣΥΝΕΔΡΙΑ: Συντονιστές:  Ορφανός Πέτρος, Δροσινού-Κορέα  Μαρία  

 Δροσινού-Κορέα  Μαρία  

Διαδικασίες εκτίμησης και περιεχόμενο αξιολόγησης των σύνθετων γνωστικών συναισθηματικών

και κοινωνικών δυσκολιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η αποτίμηση των κινδύνων

 στο  οικογενειακό περιβάλλον

Ορφανός Πέτρος

Μαθησιακές δυσκολίες και διαχείριση προβλημάτων σχολικής τάξης

Ψάρρη Κατερίνα

Ψυχομετρικά εργαλεία για την αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών

Ρισβάς Αθανάσιος

Πρωτόκολλο συνεργασίας ΤΕΙ τμήματος Λογοθεραπείας και υποστηρικτικών δομών ειδικής

αγωγής και εκπαίδευσης

 Μάνεσης Νικόλαος –  Παντελοπούλου Κατερίνα

Εκπαιδευτική αξιολόγηση και Μαθησιακές Δυσκολίες: Μια μελέτη περίπτωσης

 Μαυρομάτη Αρετή

Διαταραχές Λόγου & Ομιλίας στην Α΄ δημοτικού και Μαθησιακές Δυσκολίες

 Μάνεσης Νικόλαος –  Γιαλαμάς Μάριος

Εκπαιδευτική αξιολόγηση και σύνδρομο Down. Η περίπτωση της Νίκης

  Σταγιόπουλος Πέτρος

 Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Παρέμβασης σε μαθητή με σύνδρομο LandauKleffner (LKS)

Κεραμιδάς Γεώργιος

Η Ειδική αγωγή στην παιδική λογοτεχνία

Σκαναβής Μίμης

Εφαρμοζόμενη εκπαιδευτική διαδικασία σε παιδιά με ειδικές  εκπ/κές  ανάγκες στη σύγχρονη ελληνική εκπαίδευση ( Ν.3699/2008)

Συζήτηση  :Γραπτές ερωτήσεις και προφορικές απαντήσεις

Διάλειμμα –Καφές (11:00-11:30)

ΤΡΙΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ       (11:30-13:30)

«Η ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

 

      4η ΣΥΝΕΔΡΙΑ:  Συντονιστές:  Χρηστάκης  Κώστας, Λεντάρη Ειρήνη

Σκαναβής Μίμης

Παιδαγωγικά μοντέλα των παιδιών με προβλήματα ακοής στην ιστορία της εκπαίδευσης

Χρηστάκης  Κώστας

Σύγχρονες τάσεις στην Ειδική Εκπαίδευση – Σχολική ένταξη. Μια ενδιαφέρουσα πρόκληση για

τους εκπαιδευτικούς

Παπαδέας Ευάγγελος

Παιδική βαρηκοΐα-Έγκαιρη διάγνωση

Λεντάρη Ειρήνη

Βαρηκοΐα και διαταραχές λόγου στην παιδική ηλικία

Παπαδέας Ευάγγελος
Ακουστικά βαρηκοίας: Μύθοι και αλήθειες

Λεντάρη Ειρήνη

Ανάπτυξη, οργάνωση και έλεγχος του λόγου

Συζήτηση  :Γραπτές ερωτήσεις και προφορικές απαντήσεις

Ελαφρύ Γεύμα  (13:30-14:30)

 

ΤΕΤΑΡΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ     (14:30-19:00)

«ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩΦΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ»

5η  ΣΥΝΕΔΡΙΑ:   Συντονίστρια: Φραντζή Πηνελόπη

Διδάχου Βασιλική

Οι απόψεις των κωφών και βαρήκοων μαθητών στην πορεία τους στην επαγγελματική προσφερόμενη εκπαίδευση

Αλιβιζάτου Κορίνα

Η εκπαίδευση ως μάθηση και ως παιδεμός

Φραντζή Πηνελόπη

Εθισμός των νέων  με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο διαδίκτυο ως παράγοντας ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης ή ως παράγοντας υψηλού κινδύνου ψυχοπαθολογίας

Γκολφινοπούλου Μαρία

Ο ρόλος των  νέων τεχνολογιών στην προσβασιμότητα και εξυπηρέτηση των ΑΜΕΑ

Ορφανός Πέτρος

Η Συμβουλευτική των γονέων και η εκπαίδευση των ατόμων με τυφλοκώφωση 

Μαχαίρας Παναγιώτης

Η ειδική φυσική αγωγή ως αρωγός ένταξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες στη σχολική διαδικασία.

6η  ΣΥΝΕΔΡΙΑ  «Αφιερωμένη στη μνήμη της Σούλας Κασφίκη»

 Συντονιστής: Σκαναβής Μίμης, Ορφανός Πέτρος

Κανάγια Αδαμαντία

Οι εμπειρίες μου ως βαρήκοη δασκάλα σε τμήμα ένταξης και ειδικό Δημοτικό σχολείο κωφών και βαρήκοων

Κοκκέβη-Φωτίου Δήμητρα

Το μάτι ακούει

Φωτεινή Τατάκη

Προς την αγαπημένη μου δασκάλα της ορθοφωνίας τη Σούλα Κασφίκη

Βαχάρη Ελένη και Γοντικάκη Κωστάκη Πόπη

Η σιωπή

Κυριακοπούλου Αναστασία

Θεατρικό παιχνίδι και στάδια ανάπτυξης

Διάλειμμα – Καφές   (17:00-17:15)

7η ΣΥΝΕΔΡΙΑ:   Συντονιστής: Μαργαριτίδης Απόστολος

 Ταμπακίδου Βούλα

Από την πολυεπιστημονική στην διεπιστημονική προσέγγιση των Βαρήκοων-Κωφών  παιδιών.

Χαρισόπουλος Ηλίας

Η εκτίμηση της ακουστικής ικανότητας και η συμβολή της στην διεπιστημονική αξιολόγηση των Βαρήκοων-Κωφών Παιδιών

Σταγιόπουλος Πέτρος

Η ψυχοπαιδαγωγική αξιολόγηση και ο ρόλος της στην διεπιστημονική προσέγγιση των Βαρήκοων – Κωφών Παιδιών – αξιολόγηση των Βαρήκοων-Κωφών Παιδιών

 Μαυροπούλου Βαρβάρα 

 Η πρώτη εικόνα μου για την ολική και ελληνική νοηματική επικοινωνία

  Ζούζουλα Ελένη

Τα οφέλη μου απ’ την ολική και νοηματική επικοινωνία και η προσέγγιση των ατόμων με δυσκολίες ακοής στο χώρο της υγείας

Συζήτηση :Γραπτές ερωτήσεις και προφορικές απαντήσεις

 Πρόγραμμα τελετής λήξης εργασιών του Συνεδρίου  (18:30-19:00)

ü  Απονομή & ορκωμοσία πτυχιούχων εθελοντών διερμηνέων ολικής και ελληνικής νοηματικής επικοινωνίας

ü  Προσφώνηση της κας Ευρυδίκης – Αντζουλάτου, Κοσμήτορα της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών  και Πολιτισμικών σπουδών του Πανεπιστημίου  Πελοποννήσου

ü  Προσφώνηση της κας Γεωργίας Ξανθάκη-Καραμάνου, Προέδρου του τμήματος Φιλολογίας

ü  Χαιρετισμοί επισήμων και απονομή των τιμητικών διπλωμάτων

ü  Χορωδία 18ου Δημοτικού Σχολείου ΚαλαμάταςΑνακοίνωση υπομνήματος με τα συμπεράσματα του Συνεδρίου

ü   Λήξη Συνεδρίου – Χορήγηση πιστοποιητικών παρακολούθησης

 

 

Advertisements

Σχολιάστε

Συνδεθείτε για να δημοσιεύσετε το σχόλιο σας:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

dasarxeio.com

ενημέρωση σε δασικά και περιβαλλοντικά θέματα

Bovis Family Greek Groves

Pure organic olive oil from traditional Messinian naturally grown olive trees without additives.

S O F I S T I S

Η μόνη αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει μόνο μία αλήθεια

ΑΓΡΟΤΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

Pure organic olive oil from traditional Messinian naturally grown olive trees without additives.

Olive Oil Times

Pure organic olive oil from traditional Messinian naturally grown olive trees without additives.

ΙΘΩΜΑΤΑΣ ΔΙΑΣ

Pure organic olive oil from traditional Messinian naturally grown olive trees without additives.

WordPress.com

WordPress.com is the best place for your personal blog or business site.

Αρέσει σε %d bloggers: